Az eMarketer előrejelzése szerint az e-kereskedelem részesedése Kínában már 2021-ben eléri a teljes kiskereskedelem 52 százalékát. Az USA-ban ez az arány 15 százalék, míg Nyugat-Európában 12,8 százalék. Magyarországon az...
Hírek
Több évet ugrott előre az e-kereskedelem – interjú
A fizikai üzletek lezárása korábban elképzelhetetlen tempóra pörgette az online vásárlásokat. A járvány következtében több évet „öregedett” a hazai e-kereskedelem, és visszafordíthatatlanul megnyerte magának a...
E-kereskedelmi trendek – e<ommerce meetup
2021. március 30-án rendezték meg az Oander, a Trans-Sped, illetve a Webshippy közös szervezésű Nagyvállalati e-kereskedelem meetupjának első felvonását. Pintér Róbert, a Reacty Digital üzletfejlesztési igazgatója tartotta a meetup bevezető előadását,...
Mikor vásárolunk többet online, mint hagyományos boltokban?
A szerző a Reacty Digital üzletfejlesztési igazgatója. Az írás a G7 Ekonomi véleményrovatban jelent meg. Azt olvasom az eMarketer hasábjain, hogy Kínában idén – először bármely ország közül...
A járvány mehetne, a távmunka maradjon
A felnőtt magyarok több mint fele bízik abban, hogy a koronavírus elleni oltások hatására nyárra már teljesen felszabadulhat az ország a korlátozások alól – derült...
A magyar férfiak 89 százaléka aktívan részt vesz a nagybevásárlásokban
Mi kell a nőnek? Míg a nőket megcélzó marketingről számos kutatás, könyv és film készült az elmúlt évtizedekben, a férfi fogyasztói szokások vizsgálatának kérdése még...
A magyarok többsége egyáltalán nem számít arra, hogy idén külföldön nyaralhat
A magyar felnőttek többsége azzal számol, hogy július-augusztusban valószínűleg már lesz lehetősége nyaralni, a tervezésnél nagyobb részük egyelőre óvatos, különösen a külföldi utak esetében –...
2021: vizsgázik az e-kereskedelem
Az e-kereskedőknek is alkalmazkodniuk kell a megváltozott vásárlási szokásokhoz A magyar emberek nagy hányadának vásárlási szokásait változtatta meg a pandémia alapjaiban: az online vásárlók harmada...
Sokak sportolását hazavágta, de radikális változást nem hozott a járvány
Bár a korlátozó intézkedések sokak sportolási lehetőségét érintették, radikálisan nem alakította át a sportolási szokásainkat a járvány – derül ki a Reacty Digital és a G7 együttműködésében...
Netes vásárlók lettünk? – videó
A koronavírus következtében 2020 tavaszán rendkívüli módon megemelkedett az online vásárlások száma, a karácsonyi ünnepi időszakra emlékeztető kereslettel kellett szembenézniük a vállalatoknak. A megbetegedéstől való...
Home office: kevés lehetőség, nagy igény, felemás elégedettség
Főként az állami rendelkezések miatti lezárás segíti a távmunka szélesebb körű terjedését Magyarországon. Budapest élen jár a home office lehetőségekben, és ahol van rá mód,...
Mekkora fellendülést hozott a karantén az e-kereskedelemben? – előadás
Bekövetkezhet az online kereskedelemben egyfajta korszakváltás a koronavírus hatására? Milyen termékcsoportokat fogunk tartósan is online rendelni a jövőben és mik azok, amiket csak kényszerből vásárolunk...