Nem minden kereskedőnek jut nagy szelet az idei tortából A Black Friday időszaka - ami már a legtöbb kereskedőnél több hét is lehet -, a...
Hírek
Digiméter: látszólag megakadt a hazai kkv-k digitalizációja
A Digiméter 2020 után idén is megmérte a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációját. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott, látszólag nem...
Vége van a kis értékű termékek külföldi rendelésének?
Tízből hét felnőtt magyar értesült a kis értékű külföldi küldemények áfamentességének megszűnéséről, ám a többség nem érzékelt ebből adódó változást a rendelési folyamat során –...
A járvány sem tántorítja el az utazni vágyókat
A magyarok az idei évben a hazai utazásokat részesítették előnyben, elsősorban pihenésre vágytak és autóval indultak útnak, az utazási kedv pedig a főszezon lezárultával sem...
Imádják a magyarok a kuponokat, a vásárlók harmada kivár egy jó ajánlatra
A magyarok több mint harmada halasztott már el vásárlást, hogy később kuponnal olcsóbban szerezhessen be egy terméket, 40%-uk pedig olyasmit is vett az akciók miatt,...
E-kereskedelmi körkép 2021 – Infografika
A koronavírus járvány és az annak következtében bevezetett lezárások hatására 2020. jelentős év volt az e-kereskedelem fejlődése szempontjából világszinten és hazánkban egyaránt. A Reacty Digital...
Ezredforduló: az e-kereskedelem „hosszú éve” – e
2021. június 29-én rendezték meg az Oander, a Trans-Sped, illetve a Webshippy közös szervezésű Nagyvállalati e-kereskedelem meetupjának második felvonását. Pintér Róbert, a Reacty Digital üzletfejlesztési igazgatója ezúttal is előadóként vett részt...
Találomra költik a pénzüket a Facebookon a magyar KKV-k
A magyarországi KKV-k közel fele végez digitális marketing tevékenységet, ám döntő többségük előre átgondolt stratégia híján, lényegében találomra költ - derült ki az idén tavasszal...
Valahogyan szinte mindenki kuponozik, ám ez függ a pénztárca vastagságától is
A márkafüggők, az alacsony jövedelműek és az idősek is válság idején vagy azt követően a kuponrendszerű vásárlás felé fordulnak, hisz meg akarják tartani korábbi életszínvonalukat...
Rekord évet zártak a hazai webáruházak
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2020-ban elérte a nettó 1046 milliárd forintot, először lépve át az 1000 milliárdos lélektani határt – derült ki a Reacty...
A magyarok 85 százaléka nem ismeri azt a gazdasági modellt, amely felé a kormány elindult
2030-ra a magyar gazdaság digitalizált és körforgásos lesz. Ezt nem mi mondjuk, hanem Orbán Viktor miniszterelnök szögezte le még januárban, az idei első rádiós interjújában....
Az e-kereskedelem egy éve: mit és hogyan vásároltunk online?
Gyakrabban rendeltünk online az elmúlt egy évben, inkább készpénzmentesen fizettünk, futárral szállíttattuk ki és a legnépszerűbb kategória a ruházat volt, de háztartási kis- és nagygépekre...