Adatelemzés
/
Adatelemzés

Adatelemzés

Statisztikai elemzések, trend-, és szezonalitáselemzés

Adatok strukturálása és adattisztítás

Predikciós modellek, szcenárióelemzés

Adatbázis-építés és adattranszformálás

Business Intelligence (dashboard építés)

Hálózatelemzés és gráf alapú modellezés

Webscraping és szövegbányászat

Térinformatika és hálózatvizualizáció

Statisztikai elemzések, trend-, és szezonalitáselemzés

A statisztikai elemzéseink során az adatokat objektíven és teljes komplexitásukban értékeljük, felismerve a rejtett összefüggéseket és mintákat. A trendanalízis segítségével azonosítani tudjuk a hosszabb távú irányvonalakat, így ügyfeleink felkészülhetnek a piac jövőbeni alakulására. A szezonalitáselemzés feltárja az időszakos változásokat és mintákat, melyek különösen hasznosak a keresleti ingadozások és időszakos kampányok tervezéséhez. Ezen elemzések összességében segítik ügyfeleinket abban, hogy adatvezérelt döntéseket hozzanak, optimalizálják erőforrásaikat, és ezzel növeljék versenyképességüket a piacon.

Predikciós modellek, szcenárióelemzés

A jövőbeli piaci trendekről készült előrejelzéseink segítik ügyfeleinket abban, hogy proaktív döntéseket hozzanak. A szcenárióelemzések során különböző feltételezéseken alapuló forgatókönyveket modellezve készítünk előrejelzést, melyek ismeretében ügyfelünk képes felkészülni a potenciális jövőbeli változásokra, ezzel minimalizálva a kockázatokat és optimalizálva a stratégiákat.

Business Intelligence (dashboard építés)

Üzleti elemzéseink és az azokhoz kapcsolódó egyedi dashboard megoldásaink révén ügyfeleink valós idejű vagy rendszeres időközönként frissített, vizuálisan könnyen átlátható adatokat kapnak. A dashboardok megkönnyítik az adatok értelmezését, így a vezetők azonnal észlelhetik a trendeket és anomáliákat, gyorsan reagálhatnak a piaci változásokra. E-kereskedelmi területen dobozos termékként is rendszeresen frissítjük dashboardunkat, melyből ide kattintva érhető el egy demo verzió.

Webscraping és szövegbányászat

Végtelen mennyiségű adat és információ érhető el online, ám a lényeg kiszűrése nem egyszerű. A webscraping és a gyűjtött adatok feldolgozásához szükséges adatbányászati, szövegbányászati módszerek használata révén értékes piaci betekintést nyújtunk ügyfeleinknek, legyen szó egy vállalat, egy márka vagy bármilyen téma megítéléséről, vásárlói véleményekről, vagy árazási stratégiák, trendek feltérképezéséről. Ezek az információk segítik ügyfeleinket abban, hogy versenyelőnyre tegyenek szert, optimalizálják áraikat, és javítsák termékeik vagy szolgáltatásaik megítélését.

Adatok strukturálása és adattisztítás

A digitalizációnak köszönhetően a vállalatok értékes adatvagyonnal rendelkeznek a saját működésükre és az ügyfeleikre vonatkozóan is, azonban ez sokszor kihasználatlanul marad. Az adatok strukturálásával és tisztításával, igény esetén dashboardon történő megjelenítésével segítjük ügyfeleinket, hogy konzisztens és felhasználóbarát módon férjenek hozzá a saját adataikhoz.

Adatbázis-építés és adattranszformálás

Az adatbázis-építés és adattranszformálás révén ügyfeleink hatékonyan kezelhetik és integrálhatják az adatokat különböző forrásokból. Az adattranszformálás segítségével az adatok egységesítésre kerülnek, ami lehetővé teszi azok könnyebb elérését, kezelését és elemzését, támogatva a komplex elemzési feladatokat és az üzleti intelligencia megoldások alkalmazását.

Hálózatelemzés és gráf alapú modellezés

A hálózatelemzés és gráf alapú modellezés segítségével komplex kapcsolatrendszereket és interakciókat tárunk fel az adatokban. A gráf alapú modellezés lehetővé teszi a társadalmi hálózatok vizualizálását és elemzését, ezáltal azonosítva a véleményvezéreket, a befolyásos ügyfeleket és a legfontosabb kapcsolatokat. Ez segíti az ügyfeleinket abban, hogy javítsák célzott marketingkampányaikat és növeljék az ügyfélmegtartást.

Térinformatika és hálózatvizualizáció

A térinformatikai módszerekkel földrajzi adatokat és hálózatokat elemzünk és jelenítünk meg, legyen szó akár közlekedési útvonalakról vagy távközlési, energetikai hálózatokról. Térinformatikai elemzések segítségével feltérképezhetjük a leggyorsabb és legköltséghatékonyabb útvonalakat, azonosítjuk egy hálózat kritikus pontjait, értékeljük a lefedettséget, mindezzel támogatva ügyfeleink tervezési és stratégiai döntéseit.