E-kereskedelem
A Reacty Digital a megalakulásától kezdve évente ismétlődő jelleggel vizsgálja az e-kereskedelmet, mind kínálati (webáruházak), mind keresleti (vásárlók) oldalon. 2021 óta az éves átfogó kutatás mellett kéthavi rendszerességgel indítunk felmérést az online vásárolt termékekkel, a preferált fizetési módokkal és egyes nagyobb webáruházak ismertségével kapcsolatban. Rendszeres kutatásainknak köszönhetően lehetőség nyílik trend jellegű adatok elemzésére is, melyeket dashboardon jelenítünk meg és adunk át ügyfeleinknek. Az e-kereskedelmi dashboardunkból ide kattintva érhető el egy demo verzió.
E-kereskedelmi kutatásaink eredményei segítenek, hogy a webáruházak vagy a csomagküldő szolgáltatók még inkább a piaci igényeknek megfelelő szolgáltatásokat nyújtsanak ügyfeleiknek.
Mesterséges Intelligencia
A mesterséges intelligencia témakörét kutatói, elemzői oldalról vizsgáljuk. 2022-ben a szélesebb közönség számára is elérhetővé váltak azok a fejlesztések, melyekben bárki felhasználói oldalról is megtapasztalhatja, hogy hogyan működik az MI. Azóta is sorra jönnek ki a különböző megoldások, melyek már nem csak az IT munkaerőpiacra vannak hatással. Kutatásaink segítenek megtalálni a lakossági félelemek és sztereotípiák feloldását célzó kommunikációs üzeneteket, és segítenek felkészülni a munkaerőpiaci változásokra is.
Videójáték és e-sport
A Reacty Digital rendszeresen ismétlődő kutatássorozattal méri a videójáték és az e-sport piaci trendjeit Magyarországon. Az általunk vizsgált témák és célcsoportok széles spektrumon mozognak, a teljes lakosság körében mért sztereotípiáktól kezdve egészen a profi e-sport szereplőinek jellemzéséig. A videójátékozási szokások és a kapcsolódó gazdasági részpiacok mellett felmérünk számos kapcsolódó tevékenységet, például tartalomfogyasztási és sportfogadási szokásokat. Kutatási eredményeink értékes információt tartalmaznak a videójáték piac szereplőin túl mindenkinek, aki a hobbijukon keresztül szeretné megszólítani a fiatalokat.
Digitalizáció
Tevékenységünk és kiemelt témáink mind-mind szorosan kapcsolódnak a digitális fejlődéshez, legyen szó egy új terület kutatásáról vagy egy új módszertan alkalmazásáról. Az e-kereskedelem, az e-sport és a mesterséges intelligencia kutatása mellett foglalkozunk többek között a vállalati digitalizáció, a lakossági digitális pénzügyek és az online adatvédelmi tudatosság felmérésével is. Széleskörű tapasztalatunknak köszönhetően gyorsan adaptálódunk egy-egy újabb digitalizációs jelenség felméréséhez is.