A videojátékozás megítélése egyre pozitívabb, mégis van néhány domináns negatív sztereotípia, melyeknek az előfordulása mellett a valóságtartalmát is vizsgálta a Reacty Digital 2023-as Videojáték kutatása....
Hírek
Mire megy el 100 milliárd Ft? – videojáték piaci trendek – 2. rész
A videojátékkal játszók többsége ingyenes megoldásokat választ, mégis óriási piacról beszélhetünk gazdasági értelemben is. A videojáték piac 2023-ra elérte a várakozásaink szerinti 100 milliárd forintot,...
Egyre többet játszunk videojátékokkal – 1. rész
A videojátékozás ma már mindenkit érint, ha valaki éppen nem is játszik, szülőként, nagyszülőként vagy baráti körben biztosan találkozik vele. A Reacty Digital 2023-as Videojáték...
Továbbra is növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon
A hazai e-sport ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, 2023-ra már 810 ezer főre nőtt az e-sport játékokkal játszók száma – derült ki a Reacty Digital...
2022: Eddig nem tapasztalt kihívások az e-kiskereskedelemben
Az elmúlt éveknél mérsékeltebb növekedéssel 1 378 milliárd forintos forgalmat ért el 2022-ben a hazai online kiskereskedelem a Reacty Digital éves webáruházi felmérése alapján. A...
Az online vásárló egyre jobban tudja, mit akar – de ki is kell őt szolgálni
Míg a termékkategóriák tekintetében nincs jelentős változás az elmúlt évek során, egyre több szolgáltatásfajta esetén választják az online vásárlást a felnőtt magyarok – derült ki...
Mesterséges intelligencia: mit gondolnak a magyarok?
A felnőtt lakosság többsége hallott már a mesterséges intelligencia fogalmáról, ismertségben az önvezető járművek, használatban a videójátékok állnak az élen – derült ki a Reacty...
Az online vásárlásra inkább a fiatalok szavaznak, a környezettudatosság kortól független
A házhozszállítás népszerűsége töretlen, de csomagautomatát is sokan választanak, elsősorban a rugalmassága miatt – derült ki a Reacty Digital és az Olcsobbat.hu közös felméréséből. A 18-79 éves...
Digitalizációból állít követendő példát a hazai cégek elé a Digiméter
Mi a közös a közösségi médiára specializálódott Klausz Social Group ügynökségben, a Hunnia Kristály vendéglátóipari nagykereskedésben és a Lumenet prémium világítással foglalkozó webáruházban? Mind a...
Digiméter 2022: a digitálisan legfejlettebb pénzügyi területhez kellene felzárkózni
A Digiméter 2020. és 2021. után idén is megmérte a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációját. A három év adatai alapján kijelenthető, hogy továbbra sincs érdemi elmozdulás...
Black Friday 2022: a megélhetési válság ellenére is növekedhet a magyarok költekezési kedve
A gazdasági és megélhetési válság ellenére idén a lakosság fele tervezi, hogy vásárol valamit a Black Friday alatt. A karácsony előtti kiárusítási időszakban átlagosan 41...
Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre
Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re – derült ki a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös e-kereskedelmi trendspotting kutatásának őszi hullámából. Az infláció és...