A Shop Talk podcast legfrissebb epizódjában Szeles Péter, a Reacty Digital ügyvezetője beszélt az e-kereskedelem szempontjából rendkívül jelentős év végi időszakról. A Black Friday és a karácsonyi időszak rendkívüli kihívás a kereskedők számára, miközben éves bevételük jelentős részét realizálhatják az év végi hajrában.
A beszélgetés alapját a Reacty és a Shoptet közös Black Friday kutatása jelentette, melyben a felnőtt magyar lakosság mondhatta el véleményét és idei terveit az időszakkal kapcsolatban. A felmérés eredményeit és a szakértői véleményeket összegezve többek között ezek a kiemelt témakörök kerültek elő.
- Milyen változások történtek az e-kereskedelmi életben az utóbbi 2 év során?
- Miért legyen egy jól megtervezett marketingstratégiád már a webáruházad létrehozása pillanatában?
- Hogyan ítélik meg az emberek a Black Friday akciókat napjainkban? Milyen vásárlási trendek figyelhetők meg?
- Hogyan lehet a legjobban felkészülni erre az időszakra?
Részletek a videóban